aktiviti waktu malam di Putrajaya

October 23, 2013

salam semua...

malam Isnin baru ni, sebenarnya kami pergi PKNS sebab hubby nak beli pakaian.. so masa dia tengah test seluar tu.. dua beradik ni punya la excited sebab lapang, diorang nak lari-lari kat baju-baju tu.. kedai yang senyap sunyi tetiba jadi bising dengan suara kami anak-beranak..haha..yela, saya pun kena menjerit panggil diorang...Irsyad tu pun taknak didukung... tapi ya allah, jenuhla saya kejar diorang.. sampai satu masa Irsyad hilang dari pandangan.. nasib baik la hubby jumpa.. kalau tak.. biru saya... huhu.. 

after that, ingat hubby nak balik terus.. rupa-rupanya dia melencong ke Putrajaya.. so, masa ni sempat la saya ambik video telatah diorang ni.. 

video
duration: 2 minit..

hai, sakan kan diorang... memang terlajak aktif.. dengan mama dia sekali kena exercise malam-malam macam ni...

p.s:  3 lelaki penting dalam hidup saya sekarang.. hehe

You Might Also Like

7 comments

Instagram

Subscribe