anak sedara baru..yg ke-14...

pagi tadi dalam kul 11 lebih, ada mesej n miscall dari kakak-kakak aku.... lepas baca mesej 2, baru la aku tau yg kakak aku (kak ogy) baru jer bersalin pagi tadi... dalam kul 7 rasanya... baby boy... 3.6 kg berat anak sedara aku 2.... mak ai... normal tau, normal.... aku 3.1 kg pun macam nak pengsan (haha, sebab x makan)....dia kata dulu masa anak ke-2 3.7... tp dia operate... yg ni normal la plak...semangat betul....

sempat la aku call dia kejap lepas baca mesej 2... lemah jer suara...sesiapa pun belum dtg melawat lg masa 2... maklumler, kul 12 br leh masuk...hehehe, seronoknyer...kakak aku kata nak letak nama muhammad syamil... tetiba rasa macam nak balik kampung plak nak tengok anak sedara aku ni....tapi sebenarnya kakak aku teringin nak anak pompuan, maklumler dah 3 (termasuk yg ni) lelaki... suma hero... teringin ler plak nak heroin.... tp xpela, dh rezeki dia suma anak laki.. yg penting anak ni sihat walafiat....

Comments

faiz said…
ramai ye anak buah dah...