diam seribu bahasa....

June 13, 2011

arini bawak idlan pegi jumpa doktor....berat x naik.. kena marah dgn doktor... huhu, sedih.....pastu idlan kena ambik darah,..time kena cucuk 2, dengar dia nangis, saya pun nangis sama... yela, salah saya dia yang jadi mangsa...nanti kena ambik air kencing dia plak... dh ler klinik tutup kul 5... nk yg fresh punya plak 2....saya kena tunggu esok pagi sebelum saya datang kerja la jawabnya....sekarang saya x boleh nk cuti sb cuti dibekukan...(audit punya pasal...)


balik opis, kerja plak melambak2... minggu depan nk audit....claim x setel lagi... fail x setel lagi... tahap kestressan makin naik...dah ler saya ni auditor jugak...makin stress..yela, nk audit fail orang..fail sendiri x lengkap...

sekarang ni, saya xde hati nk buat pa2 pun.... tp x blh nk layan sgt hati ni.. kang suma x jalan.... saya cuba bertenang... buat jer apa2 pun sebaik mungkin...tambah2 plak saya posa arini, lagi ler xde mood nk sembang2 dgn sesiapa....

anyway... saya akan update perkembangan terbaru nanti....sbnya saya xde mood nk sembang dgn orang..hati jer nak berkata2..so, saya catit di cni sajer la...senang...tangan jer yang bergerak..bukan mulut....


You Might Also Like

1 comments

  1. sabar ye.. jgn fikir2 sgt.. harap2 semua ok la tu.. semua ibu nak yg terbaik utk anak2 mereka.. jgn risau.. ianya satu pengalaman yg akan mematangkan kita utk menjadi ibu yg lebih baik.. jgn salahkan diri sendiri.. perbaiki apa yg kita rasa tak betoi & lakukanlah pengorbanan utk anak kita.. Just setting ur mind "NAK SERIBU DAYA TAKNAK SERIBU DALIH" u must b motivate urself dear...!! dont cry..:-)

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram