menang saguhati ari giveaway edy jangan main-main

June 23, 2011

yessss.....hehehe....


malam semalam, dalam kul 8 lebih saya dapat mesej dari biras saya, Ibu Alisha a.k.a Intanbelian yang saya menang hadiah dari Giveaway edy: jangan main-main...


.tp kul 11 lebih baru ler saya perasan mesej dia... sori ler Ina, k.ja gi jalan2 beli barang sambil makan2 kt luar semalam..heheh....punya ler saya excited, maklumler dah lama x menang pa2 dari GA yang saya join...lain ler Ibu Alisha tue... tengok n3 dia, asyik2 menang, asyik2 menang...berbulu jugak kita membaca n3 tue..heheh

dan pagi ni, bila saya tengok sendiri, syaa dapat hadiah saguhati dari oversea dari pihak penganjur.... saguhati jer? okla 2.... ko ada? (pinjam ayat Serit jap)....hehehe.... saguhati pun cukup tau dari x dapat pa2....saya nk uplod pic tp tenet sangat lem....so kl korang nk tengok senarai penuh, korang leh klik ---> SINI

last but not least, terima kasih pada Abg Edy kerana bagi peluang pada saya.... n x lupa juga pada Ibu Alisha yang tumpang gumbira dengan kemenangan ni....

You Might Also Like

3 comments

  1. tahniahla kakja..
    patutla berseri2 hari ni..huhu

    ReplyDelete
  2. tahniah yer.. patutlah lmbt reply msg.. smpai ilang mood eppy sy tunggu k.ja bls msg.. hihii

    ReplyDelete
  3. tahniah yer..hadiah akan dipos dalam masa terdekat..:)

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram