Idlan dan sabun susu beras...


salam semua...

arni ni saya nak stori ckit pasal sabun susu beras yang saya dapat aritu....masa tu saya kena pegi ambik kat pejabat pos laju kat Bangi..sebab masa diorang datang antar saya takde...ohya, masa saya nak pegi tu saya pun tertanya-tanya jugak barang apa plak yang saya nak kena ambik...so, lepas dapat jer hadiah tu, terus saya buka..haha.. tak sabar saya nak tengok...rupa-rupannya sabun susu beras tu... Idlan pun tumpang ler tengok jugak...


mula-mula tu, elok jer dia belek-belek... sekali....


 ha kau, terus masuk mulut.... adoi anak saya nih...ingat coklat ker sayang....mula-mula tu saya tengok dia gigit kat tepi-tepi jer, sikit-sikit jer..so, saya pun tak kisahla...sekali saya pandang balik.....


ha, dah hampir separuh masuk mulut dia, terus la saya ambik dari tangan dia..menangis la pulak mama dia ambik "makanan" dia... so, saya pujuk la balik..bagi la balik sabun tu....

erm, sama jugak tetap nak masuk mulut..lapar kot... masa ni saya dalam kereta..nak cari kedai pun kat kawasan tu takde kedai....so, saya ambik la balik sabun tu sebab takut dia gigit sampai tembus.... kan ke tak pasal jer...

akhirnya, inila pic yang saya ambik lepas sabun tu selamat saya simpan... cian anak mama.... sementara nak sampai kedai, menangis dia tak berhenti....nasib baik kat kedai tak jauh sangat.. so, lepas tu terus saya bawak dia gi kedai belikan makanan...tapi korang nak tau..bukannya dia makan pun... dia nampak Vitagen jer..itu jela yang dia minum..yang lain tak sentuh pun....

 

Comments

Cik Rose Cute said…
mesti tak sedap sabun tue hihihi
IntaNBerliaN said…
ololooo siannya idlan... bkn main lg menangis... sampai kuar air idung.... nmpk sgt dia meraung sungguh2 tu..
SeputihSalju said…
lor sian plak tgk idlan nangis.. tp bhya kan kalu mkn...

erkkk idlan pun suker msuk brg dlm mulut ek?? lbh kurang nurul la cmtu....
Zie said…
Mana boleh mamam cayang.. sian dia nangesss
shiema sufian said…
teruknyaaa die nangis. Shiema yang tengok pon rase mcm nak nangis jugak (:
fieda said…
la..cian dia..hahaha..btul2 dia ingat coklat kot..
Puan Kutu said…
kesiannya..sedap tgok sabun macam coklat..mama pun belikanlah coklat utk idlan..hiks..
ummi anum said…
ala cayang2 idlan..kuatnya nangis..cian kat dia lapar tu mama ya...
GreenJade said…
dia igt cekelat tu..kecit comei je sabun tu..

alelalala sian Idlan meraung2 gitu..ilang macho tau..hehehe
izan mama mia said…
alolo..ciannyer dia nampak cam meraung sesungguh tu...ehe..sabun susu beras tu untuk apa yer..
ieda said…
aloor ciannn si kecil idlan nie
aah bahaya lahh sabun tuu
budak2 nie kalau x tgk takut lain jadinya kan dik ..
Myra Jay said…
Siannye Idlan nanges sungguh2 ha.. tp tu la mayb ingt coklat kot :)
khalil said…
sabun susu beras tu mmg ok...tp x pnah makan lagi la...
achik said…
ala2 ciannye kt anak menakan aku yg sorang nie..mama buat ek..cian kt dia,merah muka..hehe..achik puk mama ek..