Irsyad genap setahun...

salam semua...


hari ni genapla Irsyad setahun... dah besar dah anak mama...harini badan Irsyad panas sikit... macam nak demam...tapi saya hantar jugak ke nursery.. pagi tadi dah mandikan dia.. hopefully panas tu kebah...kalau tak, hubby kena jaga dia la harini..kebetulan hubby cuti sebab nak setelkan hal rumah.. 

apa-apa pun, mama doakan Irsyad akan sentiasa sihat dan menjadi anak yang soleh serta mendengar kata.... Amin...



Comments

syawalsimpsons said…
kejap je pejam celik dah setahun
Nurzakiah Hanum said…
tomeinya saya
IntaNBerliaN said…
happy birthday irsyad..!!
Nur Atira said…
irsyad comel nye wat muke gituu . happy birhtday ecad ! hehe . nanti besar jadi anak yang dengar kate oke sygggg :)
Ahmad Zarif said…
amin.. comelnye.. hehe
Qhaifa Nur said…
Irsyad dah besar...
hepi besday sayang...
Tihara said…
comelnya putih melepak :)
Mimi Azirah said…
kejap je dh setahun...comeinye...
fieda said…
besor doh dia..
jaakechik said…
comelnya baby dia.. hepy besday irsyad..
Adlin Mohamad said…
aah la sama hehehhe kita doc suh pilih date nk kuarkan keysha pilih 31 ogos doc kata xleh sbb doc cuti kekeek tu pilih 30 0gos