Imej Baru 2015

salam semua,

semalam hubby bawak Irsyad gi potong rambut.. rambut dia dah panjang sangat.. serabai saya tengok...hehe... asyik tertangguh sebab hubby tu sibuk sangat.. time dia tak sibuk, dia dah tak larat nak keluar pulak... bila hujung minggu, ada jer program "Jalan-jalan Hujung Minggu" kitaorang... sebab tu la tertangguh lama.. sampai saya ni dah terbiasa la tengok muka dia yang rambut panjang tu..hehehe..

 

tapi bila hubby potong rambut ni macam ni...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



hehe.. terus saya gelak... aduh, tak sesuai betul la rambut dia macam ni...heheh... tapi kecomelan dia tu tetap ada..hehe...

Comments

syawalsimpsons said…
alahai sweet je dak tecik ni tau
wanighazali said…
dh besar dh irsyad..lama xnampak
adianiez AIDA said…
bleh geng dgn ijat !!!
Sayangku Zie said…
dah panjang rambutnya kan... botak lg comey...cam rayyan tak sempat panjang abah pengasuh pasti gi trim punya
Ayu Jafri said…
alololo..tomeynye dierrr..hehehe