blogger berwajah baru....


korang tengok x kt blogger buzz? ada kt dashboard 2.... x lama lagi wajah dashboard kita akan diupgrade... apa pendapat korang? suka yg ni atau lebih prefer yg lama? sekarang ni aku tengah try blogger draft.... so, ia masih lagi dalam pembinaan...

erm, aku x sabar nk tengok apa yg diupgrade lagi...

Comments

faiz said…
pastikan templete tu mesra seo sikit..maksudnya loading cepat..
hoyahadis said…
cantik jugak dashboard baru ni..
da follow blogni..follower 67..
jom follow blog sye..
Dda Ly said…
ha'ah la, mcm lawa je..hihi tp nnt kne biasekan diri ngan dashboard baru la pulak kan.>:)

meh ke rumah..
~mentor 5~
keep in touch ye..♥♥♥
n3scaf3_ais said…
wah...dah macam facebook..
Jerung Gergasi said…
dah tukar ker dashboard ni? coz sy pkai wp, so tak tau ler blogspot dah tukar ke x?
Jaa said…
@Jerung Gergasi belum lagi...x tau bila diorang nak tukar...