sweet memory wif idlan today...

hari ni, masa tengah sarapan... suami aku tengah pegang idlan sambil2 minum air... masa 2 idlan dah merengek nak tidor... aku plak x bawak susu botol... nak bagi susu badan, x sempat... so, sambil pujuk2 dia kitaorang makan...

masa hubby nak minum jer air dia.. idlan pun sama2 la menghulurkan mulut dia... haha, dia pun nak jugak... so, hubby tarik air n jauhkan dari dia... korang tau apa yg dia buat? dia menjerit... pastu, aku pun ambil la dia dari suami aku... so, aku plak yang nak minum air... dia menjerit lagi...bila aku jauhkan air 2 dia diam, tapi bila aku nak minum dia jerit lagi... hahah... tergelak kitaorang kt situ....dia x bagi kami minum...kami minum air milo... so, kesian punya pasal.. aku bagi ler ckit... bagi rasa jer...dia minum ckit jer.. pastu xnak dah...

so, pastu terus ler kitaorang cepat2 minum n terus balik..masuk jer keta..terus aku bagi susu badan... x sampai 10 minit.. dia dah tidor...cian anak mama, ngantuk...sampai jer kt nursery, aku tengok kawan2 seangkatan dengan idlan, suma dah tidor masa 2.... patutler dia ngamuk... hahaha...

Comments

eqbalzack said…
salam jaa.abg eq singgah sini jalan2(sebab cuti 2 hari) hehe...