daddy long legs..my faveret

July 13, 2011


ha, siapa yg pernah tengok citer nih? erm, 1st time tau pasal daddy long legs ni dari citer ni la... ni pun zaman yg seangkatan dgn the bush baby yg saya citer dlm n3 sebelum ni...saya folo citer ni tp tetiba jer dh xde..saya x dpt nk tgk ending citer nih..sampai ler saya jumpa komik ni dari GempakStarz...


seronok x terkira saya.... akhirnya dapat ler saya tau jugak apa ending dia... tp, bila saya baca ending dia.. baru ler saya tau...sedih rupanya citer nih...huhu... pastu, saya citer kt kawan saya..dia kata dh ada filem dari korea tentang citer nih..huhu..baru ler saya tau...tp saya x sempat lagi nk tgk dady long legs versi drama 2... maybe next time kot...heheh


You Might Also Like

0 comments

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram