yeay..menang hadiah dari PinkUmmi plak...


alhamdulillah, terima kasih pada Nisa sebab inform saya pasal kemenangan ni....
serius saya tak confident pun leh menang sebabnya soklan yang diberikan ada yang saya main tibai jer...heheh... pastu bila tengok senarai pemenang, rupa-rupanya semua dapat hadiah...alhamdulillah...rezeki buat kami semua...

tengok tu, saya menang diari muslimah.... bagus betul... hehe..tak sabar saya nak tengok diari tu... boleh la saya mencatat segala macam..tapi kadang2 bila dah ada, sayang plak nak guna...hehe...apa-apa pun terima kasih sekali lagi pada PU

Comments

Izan Ishak said…
tahniah jaa... bestnya dpt hadiah diari. lepas ni boleh tulis macam2 dlm tu ye.
profmie said…
tahniah...sukalatu menang..done follow you..so,follow me back..hihi..btw,nice blog..suka2x..
nanakimie said…
congrats sis:)
same2 dear..
bgus kn PU kasi sumer org hadiah.. ^_^
fieda said…
tahniah...
IntaNBerliaN said…
eh.. blm komen lg ek..hihii

tahniah :-)
fieda said…
kak fieda dtg menyinggah ni..sihat ker awakk..?
Cik Rose Cute said…
tahniah jaa...
SeputihSalju said…
dah lama tak singgah sini... wah2 kak ja byk menang GA skrg ni.. Tahniah ye.. ^_^