Freegift dari Libresse

March 02, 2015

Salam semua,

Haritu saya pergi beli barang dapur... tengah jalan-jalan cari barang ternampak Libresse ada buat jualan beli tuala wanita dapat buku nota...wah, cantik plak buku tu..walaupun stok kat rumah ada lagi, saya tetap nak beli jugak...haha...

serius buku ni menarik..bukan setakat buku nota kosong... ada 3 jenis... saya ambik yg ini...

Buku nota Libresse

kat dalam dia bukan sekadar ruang untuk nota jer... ada kata-kata motivasi...

ada ruang untuk korang letak gambar..date to rember...


dan juga kalendar...memang bestla..

lepas ni kalau saya pergi lagi dan kalau ada stok lagi, saya nak beli lagi..hehe...

You Might Also Like

3 comments

Instagram

Subscribe