Freegift dari Libresse

Salam semua,

Haritu saya pergi beli barang dapur... tengah jalan-jalan cari barang ternampak Libresse ada buat jualan beli tuala wanita dapat buku nota...wah, cantik plak buku tu..walaupun stok kat rumah ada lagi, saya tetap nak beli jugak...haha...

serius buku ni menarik..bukan setakat buku nota kosong... ada 3 jenis... saya ambik yg ini...

Buku nota Libresse

kat dalam dia bukan sekadar ruang untuk nota jer... ada kata-kata motivasi...

ada ruang untuk korang letak gambar..date to rember...


dan juga kalendar...memang bestla..

lepas ni kalau saya pergi lagi dan kalau ada stok lagi, saya nak beli lagi..hehe...

Comments

mummy_ayu said…
wah..mcm best jer. nak cari jugaks la..
Jueliza Jamani said…
Jaa jenis mcm jue.. walau stok pad kat umah ada.. gigih beli semata2 nak free gift tu.. pehtu kena bebel dgn en laki.. awat buku selama ni tak cukup ker. Hahahah hat ni lain. Kekekek