alhamdulilah..rezeki bulan syawal...

September 06, 2011

tengah belek2 Fb, tetiba nampak link dari Nisa....


dalam hati ni, tertanya2 ler jugak per hadiah yg saya dapat...maklumler, dh seminggu x online....cuti sakan la katakan...hehehe..pastu, bila saya ushar tuan punya blog, baru ler saya tau...

saya  menang tote bag rupanya...alhamdulillah... sebenarnya, tuan punya blog Sew Fabby bagi pemenang2 pilih hadiah per yg diorang nak masa mula2 join GA...saya nak tote bag sebab senang nk letak barang2 Idlan...hehehe..x sangka saya menang hadiah bag ni dari Sew Fabby...

erm, no 15 lagi... dulu saya pernah menang hadiah dari GA lain....no 15 jugak..so, no nih my lucky no. la kot..hehehe..kebetulan jerla....

pa2 pun thanks kepada Sew Fabby sebab sudi hadiahkan bag ni pada saya....really appreciate it... x sabarnya nk tengok hadiah saya....hehehe

ok, tue saje buat masa nih...kl sempat saya update lagi....
bye
 

You Might Also Like

2 comments

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram