asma ker? oh tidak!!!!!!

September 27, 2011


pagi nih, my hubby yg kejutkan...huhu....
dia ajak pergi klinik bagi gas lagi kt idlan...
actually, Dr cakap kul 8 pagi n kul 12 tgh hari nanti baru pegi lagi...
tp mungkin dia risau tengok idlan kot...

saya pun lepas sedar 2 tengok idlan macam x berubah jer...
perut dia jer yg kembang kempis...
normal ker x sebenarnya 2?

so, saya bawak dia pergi klinik lepas subuh...
pagi nih dia menangis jugak tp kejap jer...
sambil2 abah dia main cilut cak dgn dia...
xdela dia nangis2 sangat masa sedut gas 2....

lepas sedut gas 2, dia aktif macam biasa balik...
saya tengok masih semput lagi tp dh kurang ckit ler...
masa hantar dia kt nursery td saya dh pesan kt diorang..
kl idlan jadi semput2 lagi inform saya...
hopefully xde pa2 la...

tengah hari tadi saya call nursery 2, teacher dia kata idlan tengah tidur...
ok dh, x selsema dh...x semput dh...
harap2 ok....x sabar nk balik tengok dia...

ohya, kalau korang nak tau, my hubby pernah cakap (mulanya saya x percaya..huhu) n dalam rancangan Tanyalah Ustaz pun pernah ada bagitau....

ubat untuk orang asma nih adalah Lendir Belut...
korang boleh letak lendir 2 kt roti, which mean korang buat cam sandwish 2...
n korang boleh campur mayonis ker per ikut suka korang...

ok, berbalik pada lendir belut nih, kalau ler betul idlan asma...
saya ler yg nk kena sediakan lendir belut 2...
oh tidak.... saya geli....
tp nk buat cmner.. demi idlan saya kena buat jugak la kan...
sebab

MAMA SAYANG IDLAN.....

You Might Also Like

3 comments

  1. owhh..lendih lintah ekk

    ReplyDelete
  2. bukan lintah sayang, belut....
    jangan salah makan ek...hehehe

    ReplyDelete
  3. belut ek.. sedap3.. hihi alisha pun dh makan.. hahha

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram