sahabat lama

September 28, 2011


salam semua...

hari ahad baru ni, my hubby dapat call dari kawan dia... diorang nk datang umah...
memandangkan saya nak keluar beraya ke rumah kawan2 saya,
so my hubby mintak diiorang datang malam...
petang 2, lepas balik dari beraya, kami pergi la beli barang nk masak...
well dalam kepala ni dh set bihun goreng jer la kot.. sb kawan dia datang berdua jer...
so, sampai umah dh kul 6 lebih... kemas2 apa yg patut sambil masak...

kul 8 lebih, my hubby kata diorang dh sampai..
so, dia nk pegi ler menyambut...
saya kt umah ni dok melayan idlan..dh merengek nk tidor...
tp belum pun sempat idlan tidor diorang dh sampai...
aik, ada perempuan la plak... bini diorang kot.... (sb yg sorang 2, saya x pasti dh kawin ke belum)
saya pun bersalaman ler dengan perempuan 2...
erm, cam kenal jer perempuan ni.. sapa ek? naper dia tengok aku pun macam x perasan jer aku? aku salah orang kot.....
tapi, x lama lepas 2, baruler kami (saya n perempuan 2, hehe) sedar..

saya:   la, ko rupanya Engku...hehehe
dia:   la, ko rupanya Jaa.. aku x kenal sebab ko x pakai spek..
kawan-kawan hubby yg 2 orang lagi and my hubby semua tercengang...
diorang: korang kenal ker?
saya n engku: kenal ler, coursemate...
pastu, kami semua pakat gelak..hehe...kecik jer dunia nih kan...
p mai p mai tang tu jugak...

erm, inila coursemate saya...

pastu saya belek2 pic lama2, jumpa ler pic masa study dulu

ha, masa ni suma masih anak dara lagi...
hehehe

really miss uols...


 

You Might Also Like

1 comments

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram