my new signature..hehehe

September 06, 2011

td, masa tengah menjengah blog yg datang dari Segmen INI, saya membalas kunjungan dari blogger Cik Intan Payung.. saya sajer2 jer picit signature dia...hehe...rupa2nya leh create signature dari situ ..so, per lagi.. saya pun buat ler satu... so, pasni, n3 saya akan diletakkan signature yg baru sajer saya createkan..

erm, pada sesiapa yg berminat, korang leh melawat website MyLive Signature ... ala, x susah pun.... korang cuma perlu register..kl xnak register pun boleh, korang klik jer proceed...pastu, korang pilih ler mana yg korg nk... macam saya ni, suma auto jer...

so, that all for now...c ya...

bye..
 

You Might Also Like

1 comments

  1. wah2 dah ada signature la..cantik n nmpk stailo..saya nak jugak la..hihihi

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram