kesudahan open hiuse di rumah saya...

September 12, 2011

erm, sori saya x sempat nk upate pasal open house yg saya stori dalam entri INI 


actually, petang 2, lepas balik kerja, saya n hubby terus ke kedai beli apa2 yg patut... masa 2 dh kul 6.30 petang... kul 7.30 kl x silap, baru saya sampai umah... ingat terus nk masak... Idlan plak nk menyusu.... saya bagi ler dia susu dulu...tungu punya tunggu, kul 8 Idlan x tidor2 lagi..dh lewat ni..diorang nk datang lepas Isyak... terpaksa ler saya tinggal Idlan n terus ke dapur... mengamuk ler Idlan..huhu.. actually, dia dh lali dah masa 2...cuma belum betul2 nk tidur..kesian plak saya kt dia..sori cayang ek...

erm, korang nk tau ker per yg saya masak? saya goreng nugget, french fries n chicken popcorn dan saya jamu jugak kuih raya.... itu jer? erm, itu je la yg saya sempat... tp kl korang nk tau, saya ingat benda yg senang ni la yg paling pantas, rupa2nya payah jugak.... sebab saya kena guna 2 dapur on the spot.. kl x, x sempat.. itu pun saya siap masak kul 10 malam...huhu, menyesal saya buat goreng2 2, kl x, saya goreng jer mee/bihun. terus siap....ni lepas satu, satu....naper saya x buat mee/bihun? erm, sb saya dengar diorang cakap umah orang lain dh buat mee/bihun 2...so, saya nk buat yg lain dari yg lain....ceh, alasan...

n akhirnya, inila hasilnya...1st time rumah saya dikunjungi orang seramai ni... sampai x muat la...

n kl korang nk tau, habis suma yg saya masak.. sampai ada yg x dapat makan....huhu....sori yer pada semua tetamu....insya allah, tahun depan, saya masak lagi best dari nih...



 

You Might Also Like

1 comments

  1. meriahnyaaaa...... xdpt nak rasa masakan hee

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram