Bayi perempuan dicampak dari tingkat 3..memang KEJAM!!

May 21, 2014

salam semua...

sekarang ni setiap hari ada jer kes pasal budak-budak... Isnin, dapat tau pasal budak mati dalam bekas air... Selasa, dapat tau budak terjatuh dalam periuk sup ayam dan hari ni Rabu dapat tau plak ada bayi kena campak... yang dua kes awal tu tak boleh kata apa la nama pun kemalangan... ni kes yang ni memang menyirap jer saya baca...



ai, korang nampak kepala dia pecah tu? ai, kalau la saya tinggal kat kawasan tu, nak masa kuar ternampak budak tu terbaring atau lagi teruk masa saya lalu tu budak tu terjatuh mau pitam saya kat situ... subhanallah, apa nak jadi la dengan manusia sekarang ni...

saya harap si pelaku tu dapat ditangkap...tak kisah la dia mangsa atau sukarela yang penting bukan hak dia nak ambik nyawa budak tu...ramai lagi yang sanggup jaga budak tu...

btw, nak tanya korang la kan.. kalau la tetiba ada sedara/adik-beradik/kawan2 korang yang terpregnant, apa korang akan buat?
 maki hamun dia? 
halau dari rumah? 
suruh dia gugurkan?
 jaga bayi tu? 
serah bayi tu pada orang lain?

ha, boleh tolong jawab? 

You Might Also Like

4 comments

Instagram

Subscribe