CPUV lagi dari Nuffnang

Salam semua,


pagi ni buka nuffnang tengok ada yang dah metered... earning pun dah naik... alhamdulillah.. tapi masih belum cukup nak cashout.. yela.. entri pun malu-malu alah nak ada..hehe.. so tak yah heran la naper cpuv banyak tapi earning ciput..hehe..

tapi hari ni ada saya tengok ada 9 cpuv baru...alhamdulillah...
ok, kiraan cpuv saya kali ni..

CPUV ke114 - 116 dari Chipsmore.. wah ni favourite saya ni..
CPUV ke117-119 dari Audi..
dan terbaru CPUV ke 120 -122 dari Expedia BPG (MATTA) Media...

thanks Nuffang dan para pengiklan... 


Comments

Salam Jaa....Wah!!! Lg masyuk....Alhamdulilah rezeki dari berblog..
Hafiz Hafizol said…
meriahnya.. jom up traffik.. hehe
Si DauN CeRi said…
besnyaaaa.. sy dah lama gila x dpt cpuv. sobs
syawalsimpsons said…
alhamdulillah rezeki
Cheritera Kami said…
jln-jalan kat sini
SeputihSalju said…
Bagus2... bln 5 ni kompem leh cash out dah..hehe