CPUV lagi dari Nuffnang

April 06, 2015

Salam semua,


pagi ni buka nuffnang tengok ada yang dah metered... earning pun dah naik... alhamdulillah.. tapi masih belum cukup nak cashout.. yela.. entri pun malu-malu alah nak ada..hehe.. so tak yah heran la naper cpuv banyak tapi earning ciput..hehe..

tapi hari ni ada saya tengok ada 9 cpuv baru...alhamdulillah...
ok, kiraan cpuv saya kali ni..

CPUV ke114 - 116 dari Chipsmore.. wah ni favourite saya ni..
CPUV ke117-119 dari Audi..
dan terbaru CPUV ke 120 -122 dari Expedia BPG (MATTA) Media...

thanks Nuffang dan para pengiklan... 


You Might Also Like

7 comments

  1. Salam Jaa....Wah!!! Lg masyuk....Alhamdulilah rezeki dari berblog..

    ReplyDelete
  2. meriahnya.. jom up traffik.. hehe

    ReplyDelete
  3. besnyaaaa.. sy dah lama gila x dpt cpuv. sobs

    ReplyDelete
  4. Bagus2... bln 5 ni kompem leh cash out dah..hehe

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram