Keyword Yang Unik

Salam semua...

antara keyword yang naik kat blog saya.. keyword inilah yang paling saya macam tak percaya jer ada orang dok cari..hehe..nak tau apa dia? ha, tengok yang saya screenshoot dari nuffnang...



hehe.. ada jugak rupa-rupanya orang google pasal sengkuang ni..hehehe...untuk bulan lepas, inilah keyword paling tinggi..heheh..  erm, pasni boleh la buat kelas bahasa.. hehe... ops, kebetulan saya sekarang kerja kat pusat bahasa.. pasni boleh la update pasal bahasa yer.. yang simple2 la..heheh.. mana tau boleh tarik uv lagi pasni kan..

Comments

ha ha ha, sengkuang ini english...
Aju Mohit said…
heheh memang comel keyword tu
Myra Jay said…
hheheee..
google translate tak membantu le tu :)