Keyword Yang Unik

April 14, 2015

Salam semua...

antara keyword yang naik kat blog saya.. keyword inilah yang paling saya macam tak percaya jer ada orang dok cari..hehe..nak tau apa dia? ha, tengok yang saya screenshoot dari nuffnang...



hehe.. ada jugak rupa-rupanya orang google pasal sengkuang ni..hehehe...untuk bulan lepas, inilah keyword paling tinggi..heheh..  erm, pasni boleh la buat kelas bahasa.. hehe... ops, kebetulan saya sekarang kerja kat pusat bahasa.. pasni boleh la update pasal bahasa yer.. yang simple2 la..heheh.. mana tau boleh tarik uv lagi pasni kan..

You Might Also Like

3 comments

  1. ha ha ha, sengkuang ini english...

    ReplyDelete
  2. heheh memang comel keyword tu

    ReplyDelete
  3. hheheee..
    google translate tak membantu le tu :)

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram