Dia datang lagi...

August 05, 2015

Salam semua,

CPUV yang lain banyak yang dah credited..hehe..tapi biasala..update pun jaraaaang- jaraaaaang, tak payah mimpi la earning tu banyak kan??heheh..

alhamdulillah, semalam masuk lagi CPUV baru...


CPUV ke196-197 dari IKEA...

wah, dah dekat 200 CPUV saya dapat untuk tahun ni..tapi......

heheheheheh.. 


ni kalau saya update hari-hari mau dah berapa kali cashout dah ni...hehehe... moga ada kesedaran cepat-cepat sebelum Nuffnang mula merajuk tak mau bagi cpuv lagi dah kat saya...hehehe...

You Might Also Like

2 comments

Instagram

Subscribe