GOOD BYE AZMI, WE WILL MISS U.....


hihi... salam semua...

huhu..hari ni saya n wani sangat-sangat sedih sebab sorang rakan seperjuangan yang sama-sama membantu dalam urusan kami seharian akan bertukar ke pejabat lain mulai Isnin nanti... huhu..sedih sangat-sangat...

erm, tak tau nak cakap per... hopefully lepas ni dia akan lebih berjaya bila dibandingkan kat sini.. kalau kat sini banyak tugas-tugas lain yang dia kena buat sedangkan dia Juruteknik Komputer.. tapi tugas-tugas PAR, tugas penyelenggaraan dan keselamatan bangunan serta lain-lain pun dia buat..huhu..

ok, entri ni k.ja buat khas untuk Azmi k...k.ja harap Azmi tak lupa kami semua kat sini...


sedihnya... dah la opis ni staf tak ramai... hilang plak sorang lagi rakan seperjuangan....tapi takpela... mungkin rezeki dia kat sana lebih cerah berbanding dekat sini...



   

Comments

Cik Rose Cute said…
mesti sedihkan....nak berpisah dengan kawan satu kerja huhuhu pernah merasai dulu...
IntaNBerliaN said…
xpa.. jgn sedih2.. wani ada.. hihii
Ros said…
Salam Jaa,

Kalau berpisah ni memang la sedih kan....tambah2 lagi kalau kawan yang rapat ngan kita....
Anonymous said…
miss him already kakja :((
x pe..nnt ada la staff baru yg ganti tmpt dia....ngeee
hehe..igtkn azmi mane la td.. >_<