Irsyad dah botak...

September 20, 2012


salam semua...

hehe..actually benda ni dah berlaku minggu lepas... lepas saya selesai berurut, tukang urut tu cukur pulak kepala Irsyad...masa ni dah hari ke14...pusat Irsyad tanggal masa kami kat wad, masa tu hari ke10 dah...erm masa tu saya pun tak pasti pusat tu memang betul-betul tertanggal atau tak..kenapa? sebabnya masa saya sedar, pusat tu dah ada kat dalam genggaman tangan Irsyad ni..hehe...

sebenarnya macam ni, masa saya nak tanggalkan kain bedung Irsyad, dia terkejut...kebetulan tangan dia masa tu ada kat pusat kot..so, bila dia terkejut, terus dia angkat tangan dan tertarik sekali tali pusat tu...mungkin la..sebab tali pusat tu pun memang dah nak tanggal..tinggal sikit je lagi nak putus...hehe..

okla, jom tengok gambar sebelum dan selepas Irsyad dibotakkan....

 ini gambar sebelum rambut Irsyad dicukur....adeh, mata stim jer...baru bangun tidur budak nih...

ini pulak gambar Irsyad selepas dicukur...erm, dah selesai dah..leh sambung tidur balik... zzzzzzzz....
 

You Might Also Like

6 comments

Instagram

Subscribe