CPUV ke13

salam semua...

kul 11.30 tadi buka nuffnang ada cpuv baru la.. tak sangka plak saya...


CPUV dari Kastam Malaysia... wah, hebatnya...Kastam pun ada laburkan duit untuk iklan di blog...hebat-hebat.. tapi memang bagus pun.. kadang kita ni hanya tengok apa yang kita nak tengok jer.. so, dengan iklan-iklan macam ni, ramai la yang akan lebih prihatin dengan mesej yang cuba disampaikan...

anyway, thanks Nuffnang, thanks Kastam...

Comments

ecah khalili said…
wahh..bnyaknye yg on going..rezeki bulan puasa..hehe
ecah follow awak..#514
http://ecahkhalili.blogspot.com/2014/07/akhirnyaset-berpantang-shaklee-jadi.html
♥ ROS ♥ said…
Byknyer on going.. Ros nak jumpa 1 pun susah :( rezeki.. :)
Mimi Azirah said…
tahniah jaa...rezeki rezeki
Cikdelima merah said…
rezeki..sy nak melekat 1 pun susah..follow sini yea...
rezeki
nuffy mmg tgh murah hati bgi iklan bulan2 pose ni
Montana said…
tahniah2 yg lama punya pun dok on going lagi