Dilanggar Trailer

July 16, 2014

salam semua...

petang Isnin baru ni semasa dalam perjalanan pulang ke rumah.. tiba-tiba kereta kami dilanggar sesuatu.. masa tu saya dan Irsyad kat seat belakang... Idlan dan suami di seat depan...hentakan tu tak kuat sangat jadi sebelum saya toleh belakang saya ingatkan kereta yang langgar...tapi bila saya toleh, masya allah.. tingginya kenderaan yang belakang saya ni.... ingatkan lori..rupa-rupanya trailer..huhu..nauzubillah...


nasib baiklah trailer tu hentam bonet belakang jer...so, pintu tu jer la tak boleh buka.. lampu pun pecah jugak... driver tu minta maaf, dia kata brek dia tak makan... huhu... saya bukan per... nasib la trailer tu sempat gak brek... kalau tak..penyet saya kat belakang tu...huhu.. ei, seriau saya bila pikirkan kejadian tu..

apa-apa pun alhamdulillah... umur kami semua masih panjang... dan kami pun takde luka apa-apa.. cuma saya jerla rasa sakit pinggang sikit..

You Might Also Like

11 comments

  1. Alahai... sabo2.. dugaan di bulan ramadhan ni

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, jaa dan family semua selamat ya. Trailer tu kan? kalau akak pun seriau....huhu.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah, yg penting Ja dan famili selamat..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulilah selamat Zaza.. mujur sikit yang kemek ye.. bersabar ye utk ujian ini zaza ..

    ReplyDelete
  5. sebaik lah semua xda apa2.. terkejut waktu mahat kol aman aritu..

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah takde sape tercedera :-)

    ReplyDelete
  7. seram aih..Alhamdulillah xde pape yg blaku

    ReplyDelete
  8. Ya Allah...nasib baik xde pape

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram