geramnyer.... sedih saya...



salam semua...
korang ada tengok tak video ni?

sumber

saya tengok masa berita semalam, tv9 kalau tak salah...ya allah, sedihnya saya... budak tu baya Idlan jer..  terus terbayang kalau budak tu Idlan... tu yang saya menangis bila tengok video tu... geramnyer saya... dulu kes mak pukul anak, masa tu pun budak tu baya Idlan.. ni bapak pulak... ei, sampainya hati dia.. paling geram bila dia pijak budak tu... ei, GERAMNYER...

saya tak sanggup nak tengok video tu balik, cukup la sekali jer.. rasanya ada kat fb  atau youtube sekarang.. carila kalau korang nak tengok... saya tak sanggup.. tengok gambar kat atas tu pun dah cukup buat saya sedih...


 

Comments

syawalsimpsons said…
tengok kejap je..ada dalam seminit...tak leh tgk..x sampai hati...di campak, di tendang, jatuh bangun budak tu...kesian sangat..
Mimie said…
teruknya perangai die
adianiez AIDA said…
kejam!!! tu jek aida bleh cakap... sampai hati si bapa itu...

p/s: salam kenal. izinkan aida follow ye. terjah time bw pagi ni :-)
AkmaFaizal said…
sape yg rakam aksi si bapa tu ye? tu dh xtau nak buat mcm mana kot...sama ada anak nakal sgt or bapa ade penyakit mental.

Semoga Allah beri kesabaran pada kita semua dlm mendidik anak2 supaya jadi anak yg soleh,beriman n penyayang.

CiKema xtgk pun...rasanya xsanggup tgk.huhuhu
IntaNBerliaN said…
mentang2 anak tiri.. senang2 je pukul