Blogger Baru Pilihan Februari 2013 by Bro HasnulHassan

February 22, 2013


salam semua...

wah, TERKEJUT SAYA....hahaha.. mana taknya..tetiba nampak nama saya kat situ...


ha, besar tu saya letak..haha... sebenarnya entri ini dipublish pada 20 Februari baru ni... dan Bro Hasrul pun hanya G+ jer, so saya pun tak perasan la..sebab selalunya yg G+ tu noti jer...tu yg lambat sikit perasan kewujudan entri ini... camner boleh terpilih? saya pun tak tau..dah rezeki kot..hehe...

saya follow blog Bro Hasrul Hassan ni pun sebab saya nak tengok teknik-teknik SEO..haha..padahal entri pun malas nak buat camner la SEO nak tinggi kan??? tapi takpe..kena la tau jugak rahsia-rahsianya baru la kita boleh mengorak langkah kan...tapi tu semua bergantung pada minat.. saya suka godek-godek sendiri.. tu yang boleh terjah ke blog Bro ni...hehe...

ha, pada sesiapa yang berminat nak naikkan SEO blog korang, boleh la terjah blog dia di SINI.... apa-apa pun, saya nak ucapkan terima kasih pada En Hasrul Hassan sebab pilih sya sebagai Blogger Baru Pilihan Februari 2013...hehe.. kenangan ni...

You Might Also Like

7 comments

  1. tahniah jaa.. makin mantap blog sekarang...

    ReplyDelete
  2. wahwah. tahniah ye. ;)

    ReplyDelete
  3. wah.. tahniah... mesti banyak UV lepas ni... heheh

    ReplyDelete
  4. jaa voucher tu atas nasib kot..sbb dia ada komen kat blog kak fieda

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram