Kembar Irsyad?


salam semua...

teacher dari nursery Irsyad ada bagitau yang Irsyad ada kembar... so, saya minta diorang ambil gambar kembar Irsyad tu... ni gambarnya..

sama ker?? haha, saya tak nampak plak samanya...kembar irsyad ni gugurl.. teacher kata Idlan pun kadang-kadang tersalah tegur adik dia... mungkin kalau tengok secara real, nampak kot persamaannya...sebenarnya saya pun belum berkesempatan nak berjumpa dengan kembar Irsyad ni.... ini aja gambar yang saya ada...

erm, sama ker???

Comments

Zie said…
muka baby nampak sama semua... comel...
syawalsimpsons said…
nampak la jugak sama..sekali pandang...kikiki
bntuk muke nk dkat same, hehe..
comel je..
Qhaifa Nur said…
ada kembar ke Irsyad kat nursery...dah ramai memang begitu..memang tak sama
SeputihSalju said…
mybe kalu tgk depan2 sama kot.. sebaya irsyad ke?
SeputihSalju said…
jom join

http://www.karimahsgsiput.blogspot.com/2013/02/segmen-saya-nak-upkan-follower-sampai.html

fieda said…
olo comelnyer..