opis baru... (-__-)

December 07, 2012


salam semua...

dah seminggu tak update, rugi-rugi.. sebabnya takde kerja pun, melangut jer depan laptop ni ha... nk buat entri plak, bluetooth plak buat pasal... so, hari tu hubby dah godek-godek laptop ni... ntah berjaya ke tak.. tak tau la.. sebabnya kejap tadi saya try upload pic tak boleh jugak... pastu saya plak godek-godek.. then, try sekali lagi..yeay, berjaya..haha.. pandai jugak walaupun saya tak tau paa benda yang saya tekan sampai dia boleh..haha..

okla.. nk citer ni.. dah seminggu masuk opis baru... memang baru pun opis ni..haha..faham ke idak?? sebenarnya opis ni baru jer bukak.. staf pun takde lagi... masa hari pertama saya sampai, tengok kosong jer.. adalah sorang pegawai kat sini... dia la satu-satunya orang yang ada kat opis ni... so, lepas tu saya la orang kedua yang dok opis ni.. sepatutnya ada lagi seorang tapi dia kena pergi kursus 3 hari (Isnin - Rabu).. so, sunyi sepi la kat sini.. kalau korang nak tau, komputer pun takde lagi.. minggu depan baru dapat.. tu yang saya bawak laptop saya tu... tapi nasib baik intenet ada..boleh la saya melayari internet sepuas-puasnya...dan nasib baik jugak la saya baru beli laptop ni (24/11/12), kalau tak, apa saya nak buat kat opis ni???


ha, tengokla..kosong kan??? dengan sejuknya sebab aircond berpusat... tak leh control...memang sejuk gilerrrr....tapi tula, takde kawan nak bersembang.. sekarang ni facebook ajela penghubung saya dengan kawan-kawan yang lain.. nak makan pun sorang-sorang jer...ai, bila la nak ada staf baru lagi ni... bosan ler takde kawan nak sembang...huhu


You Might Also Like

9 comments

  1. cantik opis baru ni..baru bersemangat nak kerja...

    ReplyDelete
  2. takde kawan mmg mati kutu.

    ReplyDelete
  3. as salam

    cantiknya, kemas je opis dia

    ReplyDelete
  4. seronok yer dpt meja ofis besar cam ni.

    ReplyDelete
  5. jejak> baca > follow...
    http://myfirdz-trulylove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. nampak selesa...leh tidur bwh meja..hehehe

    ReplyDelete
  7. best je nampak kerusi tu :-)

    ReplyDelete
  8. bestnya kerusi dia
    xpe nnti dah ade staff baru, ad la kawan...hehe

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram