Dutch Lady 1,2,3... lagi...

July 29, 2013

salam semua,

haritu saya ada bagitau yang saya belikan Idlan susu Dutch Lady dan dapat mug comel kan? tak ingat leh refer SINI..

masa first time beli tu, harga yang kami dapat RM44 kot (tak ingat).. agak mahal tapi demi mug comel, saya pejamkan mata...haha.. tapi bila kawan hubby bagitau yang kat Tesco leh dapat RM38.. terus malam tu jugak kami serbu Tesco..tapi malangnya yang ada hanya perisa Coklat... Idlan minum perisa ni tapi dia akan sembelit pulak kalau coklat... madu pulak dia akan cirit-birit.. so, the best is Vanila... tapi dah takde tu, kami balik dengan hati yang kuciwa...

keesokkan harinya, kawan hubby call nak cakap kat Tesco rumah dia ada.. terus hubby pesan mintak 3 KOTAK..ha, ambik ko...RM38 tu kira murah giler la kan sebab dapat free gift lagi...dan malam tu, hubby pergi ambil kat kawan dia...seronok la saya...



tapi kali ni, takde la design yang macam Idlan dapat haritu... ada design yang ni jer..

so, 2 daripadanya saya niat nak bagi kat biras-biras saya yang request haritu.....hehe... satu lagi tu, mungkin untuk Irsyad kot...ha, yg mug comel ni untuk 1,2,3 ajer yer.. yang 4,5,6 ada jugak tapi design dia lagi.. 

so, pada mereka yang anak-anak memang minum susu Dutch Lady tu, jangan tangguh-tangguh.. cepat pergi rembat...

You Might Also Like

7 comments

  1. syiok nya..dapat murah..pastu milkmug comell

    ReplyDelete
  2. yeayyyyyyyyyyyyy saya biras awak tu.. ahhahha... tu warna merah ke?.. nak warna merah tau.. my fav colour.. muahhahhah

    ReplyDelete
  3. murah nye kat tesco.. sblm ni tgk rm49.90 kalo x silap. kat mydin rm45++. kat famili store 41++.. kalo 38 kire murah abis dh tu...

    ReplyDelete
  4. tengok kat 99 harganya 38+++..
    milkmugnya comel nak beli untuk aeish..hubby kata tak payah pula so beli yang biasa saja...

    ReplyDelete
  5. sy pun dpt jugak ke?alhamdulillah.. tq k.ja..

    ReplyDelete
  6. tak sempat beli yg kat tesco tu dah habis stok sob.. sob .. sob .. sampai skrg x beli susu lg..

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram