Zalora Brand Ambassador

July 16, 2013

salam semua..


haha, tetiba jer saya join untuk jadi Zalora Brand Ambassador...huahua.. 
dah alang-alang dapat offer, join la kan...

ok, sesiapa yang nak beli apa-apa di Zalora boleh guna coupun code saya ni yer

ZBAP09F 

untuk korang menikmati diskaun 15% dari Zalora untuk pembelian kali pertama menggunakan kod di atas tu... ha, banyak tu...sapa nak bagi kan...

korang boleh beli kasut,


baju, beg dan macam-macam lagi... ala, korang mesti dah biasa kan dengan Zalora nih.. ramai blogger yang dah buat review pasal Zalora ni....

so, kalau ada yang berminat atau dalam perancangan nak buat pembelian di Zalora ni, jangan lupa guna kod di atas tu.. kalau tak, RUGIIIII....



You Might Also Like

5 comments

  1. menarik ni k.ja... nnti blh pkai taim raya..heheh

    ReplyDelete
  2. beli yg mana.. semuanya pun cantikk...

    ReplyDelete
  3. Salam K.ja...
    btw nama kita lebih kurang je.. saya jaja... ehehehe
    Just nak tanya since dah Jadi ZALORA brand ambassador, progress till today macam mana?
    banyak ke dapat komisen..

    saya baru je join BAP ni... :)

    ReplyDelete
  4. Salam K.ja...
    btw nama kita lebih kurang je.. saya jaja... ehehehe
    Just nak tanya since dah Jadi ZALORA brand ambassador, progress till today macam mana?
    banyak ke dapat komisen..

    saya baru je join BAP ni... :)

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram