Wordless Wednesday #11- Aksi Irsyad

salam semua...

nak berdiri betul-betul tak pandai lagi... takat sanar kat dinding macam ni, saya terer la..hihi..



pantang ada benda kat tangan tau, semua saya nak baling...

oh yer, hari ni saya dah 11 bulan... :)

Comments

Nurzakiah Hanum said…
assalamualaikum
tomei2
Masya said…
oic bahaya ni .. pandai akalnya yer.. bersandar kat dinding nak berdiri..
pena rozie said…
Comelnyer.... Oit.... X puase. Hahaha....
syawalsimpsons said…
ooo pandai main baling2 yee...kejap je masa berlalu..dah nak masuk setahun kan
IntaNBerliaN said…
hahha.. comel je berdiri sandar dinding.. habislah kalau baling2 barang.. masa idlan dulu suka baling barang tak ek kakja?

eh, baru perasan lps baca komen sue.. emmm kiranya irsyad ni lambat sikit la jalan dr abg dia kan.. dah nak setahun dah irsyad bln depan..
umi alya said…
masa umur gini le suka wat main2.. comel jer