Wordless Wednesday #11- Aksi Irsyad

July 31, 2013

salam semua...

nak berdiri betul-betul tak pandai lagi... takat sanar kat dinding macam ni, saya terer la..hihi..



pantang ada benda kat tangan tau, semua saya nak baling...

oh yer, hari ni saya dah 11 bulan... :)

You Might Also Like

6 comments

  1. oic bahaya ni .. pandai akalnya yer.. bersandar kat dinding nak berdiri..

    ReplyDelete
  2. Comelnyer.... Oit.... X puase. Hahaha....

    ReplyDelete
  3. ooo pandai main baling2 yee...kejap je masa berlalu..dah nak masuk setahun kan

    ReplyDelete
  4. hahha.. comel je berdiri sandar dinding.. habislah kalau baling2 barang.. masa idlan dulu suka baling barang tak ek kakja?

    eh, baru perasan lps baca komen sue.. emmm kiranya irsyad ni lambat sikit la jalan dr abg dia kan.. dah nak setahun dah irsyad bln depan..

    ReplyDelete
  5. masa umur gini le suka wat main2.. comel jer

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram