perkembangan Irsyad pada usia 11 bulan

July 23, 2013

salam semua,

dah lama tak update pasal Irsyad, so hari ni nak update sikit la pasal perkembangan terbaru dia... gigi Irsyad baru tumbuh secoet sebatang..hehe..agak lambat berbanding abang dia.. tapi sekarang ni dia dah pandai mengigit.. adeh, tangan, pipi saya ni dia gigit... hahaha.. sakit oo.. walaupun sebatang.. tu kalau dah 3,4 batang tak tau la..hahaha...Idlan pun pernah kena gigit dengan dia...ops, yang kat pipi tu sebenarnya dulu dia suka ala-ala mencium saya...so, saya biarkan jela dia 'cium' saya..tapi sejak dah menggigit ni kena hati-hati sikit la kan..

ok, selain itu, Irsyad dah mula pandai panjat katil.. yang ni baru saya perasan dia start panjat hari sabtu dan ahad baru ni... hai, bertambah risau saya.. kalau pandai turun takpe gak.. ni tau naik jer... pernah saya terleka sikit.. tau tau GEBEDUK... dah tersembam muka ke lantai... tapi tu bukan katil la. tu meja jepun saya...rendah sikit dari katil dari masih sakit jugak la kan...

lagi satu, yang ni yang paling saya suka.. hehe.. dia dah pandai panggil "Ma, Ma"... dulu "Ba, Ba" jer.. seronok la sangat.. setiap kali dia panggil "Ma".. saya pun jawab "Ma" jugak.....ulang la kami dok sahut masing-masing..hahah.. 

dan last sekali dia dah pandai goyang-goyang badan ke kiri ke kanan kalau dia dengar lagu... bukan main lagi goyang..hahah..

actually, saya nak letak gambar sikit.. tapi handphone saya tak leh on.. nak transfer gambar pun tak boleh... semalam tunjuk kat hubby, dia kata.. dapat bonus nanti beli la baru... Hooray!! dapat beli baru.. tapi??? kalau dapat BONUS?? kalau tak dapat?? heheh.. tapi mesti la kena beli jugak kan.. camner dia nak contact kalau tak beli baru kan???


You Might Also Like

7 comments

  1. syoknya ada bonus...
    Irsyad start nak buat kerja yup...

    ReplyDelete
  2. xlama lg irsyad pandai la jln.. sbb idlan dulu 11 bln dh pndai jln..

    ReplyDelete
  3. dah besar dah irsyad..mcm2 dah tau buat.. nak tau Nurul bila nmpk baby mcm sebut nama irsyad tau.. dia rindu irsyad kot..ehhehe

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah meriah lah raya ni yer.. tgk keletah idlan..

    ReplyDelete
  5. byk dah perkembangan dia ye....

    ReplyDelete
  6. wah dah makin lasak yer.. hehehe

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram