Irsyad budak pandai...

July 30, 2013

salam semua...

sebelum-sebelum ni saya cukup takut bila Irsyad mula pandai panjat katil.. sebabnya dia tak pandai turun.. so, setiap kali dia naik atas tu, saya akan pegang dan letak dia ke bawah tiap kali dia buat gaya nak turun... pernah sekali saya ajar dia cara nak turun.. tu pun sekali tu jer.. pastu saya tak sempat.. dan saya pun tak pernah tengok dia turun sendiri...

tapi sejak minggu lepas, saya saja nak test anak saya ni.. boleh ker dia turun sendiri.. terkejut saya bila saya tengok dia pandai turun!!!! padahal sebelum ni, tiap kali dia nak turun mesti kena sekat dengan saya @ hubby...dalam diam-diam, rupanya dia dah pandai...

so, saya rakam aksi dia ni untuk kenang-kenagan masa hadapan... 

video

ha, btw, masa ni saya belum sempat nak pasangkan cadar.. sebab tu la katil tu macam tu...jangan marah ek...hehe...

You Might Also Like

7 comments

  1. bila jatuh akan cuba lagi...
    kan Irsyad...

    ReplyDelete
  2. Irsyad akan terus berusaha dan terus berusaha sehingga berjaya

    ReplyDelete
  3. SELAMAT TENGAHARI
    ANUM BR LEPAS HBS EXAM
    SINGGAH SINI LU

    ReplyDelete
  4. pandai la irsyad.. tak sabar nak jumpa nnti..

    ReplyDelete
  5. ala tak blh tgk video tu nnt sy dtg lg nak tgk...

    ReplyDelete
  6. haa tu la mama.. sepatutnya jgn dihalang tp dilihat & memerhati.. barulah cepat sikit nampak skill irsyad @ anak2.. :-)

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram