Irsyad budak pandai...

salam semua...

sebelum-sebelum ni saya cukup takut bila Irsyad mula pandai panjat katil.. sebabnya dia tak pandai turun.. so, setiap kali dia naik atas tu, saya akan pegang dan letak dia ke bawah tiap kali dia buat gaya nak turun... pernah sekali saya ajar dia cara nak turun.. tu pun sekali tu jer.. pastu saya tak sempat.. dan saya pun tak pernah tengok dia turun sendiri...

tapi sejak minggu lepas, saya saja nak test anak saya ni.. boleh ker dia turun sendiri.. terkejut saya bila saya tengok dia pandai turun!!!! padahal sebelum ni, tiap kali dia nak turun mesti kena sekat dengan saya @ hubby...dalam diam-diam, rupanya dia dah pandai...

so, saya rakam aksi dia ni untuk kenang-kenagan masa hadapan... 

video

ha, btw, masa ni saya belum sempat nak pasangkan cadar.. sebab tu la katil tu macam tu...jangan marah ek...hehe...

Comments

Qhaifa Nur said…
bila jatuh akan cuba lagi...
kan Irsyad...
intanfirdaus247 said…
Irsyad akan terus berusaha dan terus berusaha sehingga berjaya
Nurzakiah Hanum said…
SELAMAT TENGAHARI
ANUM BR LEPAS HBS EXAM
SINGGAH SINI LU
izan mama mia said…
budak2 cepat pandai
SeputihSalju said…
pandai la irsyad.. tak sabar nak jumpa nnti..
Masya said…
ala tak blh tgk video tu nnt sy dtg lg nak tgk...
IntaNBerliaN said…
haa tu la mama.. sepatutnya jgn dihalang tp dilihat & memerhati.. barulah cepat sikit nampak skill irsyad @ anak2.. :-)