FREE GIFT, FREE SAMPLE....

July 17, 2013

salam semua,

hari ahad yang lepas saya pergi beli barang dapur sikit.. dan jugak nak beli beberapa barang termasuklah susu Idlan...


 dan saya mencari pek combo ni sebab terpengaruh dengan iklan Miasara menari-nari dengan cawan comel kat TV tu..haha.. (Mama yang berkenan, Idlan rileks jer..huhu)... so, pergi Econsave terus rembat satu pek... nasib baik boleh nampak cawan apa yang ada kat dalam tu.. so boleh pilih...dan saya pilih 

cawan ni.. haha.. kiut tak???


ok, pastu jalan-jalan lagi terserempak plak dengan promoter Huggies... diorang bagi sample free untuk Idlan dan Irsyad.... 


alhamdulillah.. rezeki anak-anak.. dah orang nak bagi kan.. terima jela...hehe

pastu kami pergi ke bahagian sabun, hubby ambil Dynamo botol besar.. pastu saya plak pergi cari Sshampoo Head & Shoulders... dan sekali lagi promoter datang.. saya layan kan jer..dia promote la shampoo tu.. okla.. pilih ni la.. last-last saya pilih shampoo kat bawah tu.. tetiba dia nampak kami beli Dynamo.. so, dia kata boleh dapat tin biskut PAK MAMAT..ha, saya apa lagi.. mesti la nak kan...


tapi kena claim kat kaunter.. tak kisah la.. laju jer kaki ni pergi kat kaunter lepas bayar.. kena tunjuk resit.. dan dia bagi saya tin tu.. tapi bukan tin Pak Mamat, sebaliknya tin MAK SITI..haha.. kiranya Mak Siti ni isteri Pak Mamat tadi la...ada 4 jenis semua...

sebenarnya P&G ada buat promotion.. setiap pembelian lebih RM15 (kl tak salah) untuk mana-mana produk P&G boleh dapat tin tu...dan layak masuk contest...(saya tak masuk pun).. so sesiapa yang minat, boleh la join...

hehe.. itu jela rezeki saya hari tu...nanti kalau dapat lagi saya citer kat korang ek..




You Might Also Like

9 comments

  1. alahaiii awat yg cawan tu comel sgt???... beli la lagi pastu bg kat saya.. hahahhah

    ReplyDelete
  2. cantiklah cawan tuh...
    nak cari untuk aeish pula...

    ReplyDelete
  3. suke tin biskut itu...huhuhu

    ReplyDelete
  4. comel k.ja... kalu beli lg n dpt nak 1 blh ke? hihihi

    ReplyDelete
  5. wah..murah rezeki betul.sy xpenah pon dapat free2 gift mcm nih..hehe

    ReplyDelete
  6. comel mug tu... utk umur 4,5,6 xde ker??? hahahaha

    ReplyDelete
  7. seronok bila beli barang dapat free gift kan...

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram