dengan siapa saya boleh bersalam???





sebelum ni saya hanya terjumpa untuk lelaki... so, saya tercari-cari untuk perempuan.. tapi saya tak jumpa la... bukan apa, kadang-kadang saya pun jadi keliru, boleh ke aku salam ni... last-last sebagai langkah keselamatan dengan semua lelaki (selain hubby dan adik-beradik) saya tak salam..haha... tapi di sini saya upload jugak sebagai perkongsian dan untuk rujukan saya jugak...nak ingat semua mana boleh... tambah plak saya ni pelupa... ingat yang perlu jer la kot...

untuk lelaki.....


untuk wanita... banyak jugak ni...adeh...ingat ker tak ni? tapi, apa-apa pun senang citer, berjaga-jaga jela...hehehe

 

Comments

eintan nurfuzie said…
PNH NAMPAK KT FB..MMG GUD INFO
info yg menarik jaa...susah nak ingat banyak sangat..
IntaNBerliaN said…
nak kene tilik lama2 gambar ni baru blh paham ni... byk sgt garisannya ni...
msredcheesecake said…
SENANG INGAT YG MUHRIM JE, YG LAIN TAKLEH SALAM....
Norzie hany said…
Nice info...tq for sharing.
nana kamarul said…
sekali tengok gambar ni pening kepala. dah tengok lelame baru faham :D
ummi anum said…
banyak sangat susur galurnya..apa pun berjaga2lah ya..sama2 kita amalkan..
Myra Jay said…
Betul tu, yg penting berjaga2.. :)
QasehnyaRania said…
terima kasih jaa sudi berkongsi.

in shaa ALLAH