Irsyad dah pandai menyulur


salam semua...


sori sangat-sangat...


sekarang ni, mood saya memang ke laut... gara-gara sesuatu terjadi membuatkan saya sedikit stress dan tekanan itu telah menghilangkan mood saya.... dah lama tak jadi macam ni sejak saya tukar opis baru... tapi ni takde kaitan dengan kerja k... kerja di sini sangat happy walaupun sunyi... takde tekanan macam kat opis lama...

okla.. saya nak stori sikit pasal Irsyad... dah lama dah dia pandai menyulur sebenarnya.. masa awal-awal dia 6 bulan hari tu kot... tapi disebabkan mama dia ni terlebih "rajin" so, baru la entry ni keluar...huhu.. nak kuar jugak sebab takut lupa nanti... dulu masa abang Idlan mama tak rajin stori, so, takde la kenang-kenangan tu...

Irsyad kalau nampak jer kami ni makan, terus dia pun kelam kabut datang... dengan keadaan menyulur tu, dengan mata bulat tengok kita, macam Ju-on plak saya tengok..hehe.... (sampai hati mama kata anak mama yang comel ni Ju-on kan?... macam jer..bukan betul2...jangan salah faham k)...

sebenarnya saya dah tepek video kat entry ni..tp bila pikirkan ramai jugak yang tak boleh nak tengok.. so, saya delete la video tu... nak tepek pic plak, xde plak pic yang baru....erm, nanti la saya tepek k... entri ni pun boleh la kan jadi entry permulaan untuk minggu ni...at least ada la jugak kan...

Comments

Z ie said…
heheh syok kan tengok perkembangan anak2...
maria firdz said…
tahniah,.. tak lama lagi dia pasti tlg mamanya mngemas rumah.. heee :)
IntaNBerliaN said…
laaa ltk la video.. nak tgk...

yg pling penting, irsyad tu blh tgk nanti.. kata utk kenangan.. :)
syawalsimpsons said…
baguih ni ikut step by step...si izz ni tak ikut ha...patut lps meniarap, menyulur..ni terus merangkak...ni pon kat taska cikgu dok kata, mcm nak berdiri je, angkat montot tinggi sgt