nak merangkak dah...

March 06, 2013


salam semua,

aksi ini dirakam pada hari Sabtu yang lepas (3/3/13)...sebelum saya nak mandikan dia... tu yang tak berbaju... sebenarnya sebelum-sebelum ni memang dia dah mula angkat badan tapi kejap-kejap jer... tapi masa gambar ni diambil, lama juga dia bertahan macam tu... so, banyak jugak gambar yang saya ambil...


tapi saya upload dua keping ni jela.. gambar yang lain nampak keadaan rumah yang berselerak dan tak manis dipandang...hahaha...tak sempat nak kemas lagi masa tu, nak-nak  pulak Idlan dah bangun, semua mainan dia keluarkan dari tempat simpanan...


erm, dia dah 6 bulan masa ni... so, harus simpan buat kenangan gambar camni kan???


You Might Also Like

6 comments

Instagram

Subscribe