nak merangkak dah...


salam semua,

aksi ini dirakam pada hari Sabtu yang lepas (3/3/13)...sebelum saya nak mandikan dia... tu yang tak berbaju... sebenarnya sebelum-sebelum ni memang dia dah mula angkat badan tapi kejap-kejap jer... tapi masa gambar ni diambil, lama juga dia bertahan macam tu... so, banyak jugak gambar yang saya ambil...


tapi saya upload dua keping ni jela.. gambar yang lain nampak keadaan rumah yang berselerak dan tak manis dipandang...hahaha...tak sempat nak kemas lagi masa tu, nak-nak  pulak Idlan dah bangun, semua mainan dia keluarkan dari tempat simpanan...


erm, dia dah 6 bulan masa ni... so, harus simpan buat kenangan gambar camni kan???


Comments

Mama Vogue said…
Geram nyer..!
Kuat dah nak merangkak tu :)
syawalsimpsons said…
boleh geng ngan izz ni..izz pon dah angkat punggung tinggi dah
Tihara said…
yey dah pandai merangkak dah dia :)
Zie said…
Alahai comey... pic macam rayyan pakai pampers jer... ok lah nam bulan dah merangkak Rayyan masuk 9 baru teragak2..tapi sekali dengan berdiri
Haryati Faizal said…
tahniah idlan, seronok kan bl nampak perkembangan anak depan mata...
fieda said…
wah...cayalah..dah merangkak dh dia..kita tggu aqilah plk nanti.