kursus writing in english...


salam semua...


minggu lepas saya pergi kursus penulisan dalam Bahasa Inggeris... kursus tu 2 hari... memang best la... penceramah yang spoting habis.. suruh kitaorang guna nama samaran.. haha... so, macam-macam nama ada...


ok, ni sesi latihan menulis secara grouping... so, banyak la yang kami belajar...

ha, ni ada soalan yang dia mintak kami tulis dan rakan-rakan yang jawabkan... ha, nampak tak, ada namam  "Siti Saleha" dan " Rita Rudaini" kat situ.. ha, jagan main-main.. kelas ko jah...

 ha, ni antara soalan dan jawapan yang paling kelakar bagi saya....
haha...  "Mei Mei" suruh search kat tenet...


 ni, soalan yang saya tanyakan..haha, nampak sangat masih belum menguasai grammar tu dengan baik kan?? takpe, takpe.. belajar lagi...

 actually... penceramah tu suruh kami bayangkan yang kami jumpa peramal masa hadapan... sebab tu saya tanya soalan cam kat atas tu....hehe... alhamdulillah, jawapan yang saya terima sangat positif...hehe...

moga-moga apa yang diorang "ramalkan" / doakan akan jadi kenyataan...

Comments

Z ie said…
wah syok nih Bi sangat2 lemah nih hehehe
watyz said…
seronoknye ble blaja dlm mood sempoi gini... :)
izan mama mia said…
bagus laa kursus nih
Haryati Faizal said…
besh jugak sekali sekala pi kursus camni kan...
aidacomel said…
siapa yg menang contest. bg link boleh tak?