Pemenang Jaa Jahat First Giveaway


salam semua,

seperti yang dijanjikan, saya akan umumkan pemenang bagi giveaway yang telah saya anjurkan buat julung kalinya... sesi pemilihan pemenang dilakukan oleh juri yang dilantik iaitu Juri Idlan Muqri....yeay.... alhamdulillah, Idlan memberi kerjasama yang amat baik walaupun pertama kali dia membuat cabutan... walaupun pada mulanya dia ambil segenggam bila saya suruh tapi lepas saya bagitau satu saja..dia pun boleh mengikut arahan...

jom kita intai sesi pemilihan pemenang k...



ok, penaja nak tambah sorang lagi penerima hadiah... jadi ada 3 orang pemenang hadiah Topup dan 3 orang pemenang FM dari Melaka...

so,
3 orang pemenang pertama akan menerima topup yang ditaja oleh Seputih Salju ialah:

pemenang pertama

pemenang kedua...

pemenang ketiga...



dan 3 orang pemenang lagi akan menerima FM Melaka dari saya...mereka ialah...

pemenang ke empat..

pemenang ke lima...

dan pemenang ke enam...


ok, tahniah pada semua pemenang yer... sila emelkan
- nama-
-no. tel-
-alamat-

kepada saya melalui emel ijaa84@gmail.com
 pada pemenang topup tolong inform jugak sama ada korang nak CELCOM / MAXIS / DIGI yer...

sila semak no bertuah korang di SINI



Comments

Masya said…
tahniah.. semua.. takda rezeki nak menang...
syawalsimpsons said…
tahniah pada yang menang
Mama Vogue said…
Alaaa No 15 tak terpilih..hihihi

Tahniah pada yang menang..!
SLUMBER SAGUN said…
ala, x mnang, :(,
tahniah kpd pmenang :)
Haryati Faizal said…
tahniah kepada yg menang!
Eyma su said…
nape tak mennag..hmm..hehe..tahniah yg mennag..(^_^)
Nabila Medan said…
thankyou sis! terselit jugak sbgai pemenang. nabila email akak :D
nanakimie said…
alhamdulillah....ada jugak rezeki nana kat blog sis n sis ina:)

tq sis!nana da send details,heee
Sally Yatiey said…
Tahniah buat pemenang! ;D
Nono Brittania said…
64 not in the list :)
Nur Syahida said…
salam syeeda dah email detail No.28

nursyeda89@gmail.com
Nad MamaZN said…
Tahniab pd yg menang