tabiat terbaru Irsyad..

March 18, 2013


salam semua,

sejak 2 menjak ni, Irsyad selalu buat tabiat ni... tapi saya tak sempat nk rakam... asal nak rakam jer dii stop buat... haha.. kali ni saya sempat rakam sikit... so, layan yer...


video



You Might Also Like

6 comments

  1. laaaa aqilah wat camni la kakja...
    yg sy gtau ingayt dia nk mkn tu...

    ReplyDelete
  2. tak boleh bukak la....sedihnye

    ReplyDelete
  3. ALA.. SY TAK BOLEH TENGOK....

    ReplyDelete
  4. Ape dia buat?
    Xleh nengok

    ReplyDelete
  5. alaa tomey2 irsyad tu..geram aunty tengok..nak gigit skit..hehehe

    ReplyDelete
  6. anak sedara Sya suka buat macam ni, lebih kurang. comey irsyad

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram