New CPUV, Yeay!!

December 23, 2013

salam semua...

syukur alhamdulillah, ada lagi CPUV singgah masuk... sebenarnya, hari ni sajer jer saya check kot-kot la ada CPUV kan.. sebab takut jadi macam dulu CPUV masuk tapi saya tak sedar.. so, hari ni bila buka blog nampak iklan lain dok menari-nari kat situ.. tryla buka nuffnang.. sekali saya tengok...


INTI College... baru jer masuk 21 hb ni.. so, kena la rajin la up entry lagi kan pasti.. pembakar semangat dah ada.. hahaha.. teruk betul saya ni...

sebenarnya, saya ambil gambar guna handphone... tapi bila nak transfer gambar tu ke laotop atau pc satu hal la kan... tapi sejak dah pakai samrtphone ni kerja jadi senang sikitla.. buka blogger dari handphone jer... tapi saya buka dari flashfox.. so, view dia macam buka kt pc or laptop.. senang la sikit.. tak tau la korang buka website melalui handphone tu guna app apa.. saya try blogger dulu tak best.. nak buat draft tapi terpublish plak..huhu.. serik...


You Might Also Like

6 comments

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram