TT Fish Mart Kajang Putra

December 13, 2013

salam semua...

baru ni hubby dapat info dari kawan dia ada kedai jual makanan laut baru buka dekat area rumah lama dulu.. so, kami pun pergi la kat kedai tu hari selasa baru ni... kedai ni buka 8 pagi sampai 8 malam jer.. sebenarnya hari Isnin tu, kami dah pergi tapi lambat. Dah tutup pun.. so hari selasa tu, lepas balik kerja terus kami terjah ke sana...

TT Fish Mart

ha, tengok banyakkan... ikan-ikan ini diorang tangkap sendiri kat Sungai Besar...  macam-macam pilihan ada... korang yang jenis suka seafood tu mesti buntang mata nak pilih..haha..

ha, tu en hubby tengah pilih.. sebenarnya dia yang beria nak datang beli kat sini.. asyik makan ayam jer.. boring katanya.. so, dia la yang pilih apa benda yang dia nak... saya plak sambil kendong si Irsyad, sambil-sambil la ambil gambar ni ha..



ha, murah ke tak? hubby seronok sebab dapat beli sotong ni.. tapi dia pilih yang kecik-kecil la.. kalau saya mesti saya ambik sotong yang besar-besar.. buat sotong goreng tepung.. fuh, sedapnya..

ha, ni antara ikan yang ada.. sorila.. gambar tak clear... seafood yang kering macam ikan bilis, udang geragau pun ada jugak .. yang macam fishball packing siap tu pun ada jugak...

masa ni hubby beli sotong, ikan dan udang (ini saya yang nak)... pastu saya tambah sikit beli Salmon fishball.. nak rasala tak pernah makan salmon...total suma dalam 30.. udang tu dalam 10-12 ringgit kalau tak salah.. lupa plak resit letak mana..fishball tu Rm7.80..hehe

so, kawan-kawan yang tinggal dekat-dekat area bangi dan kajang ni boleh terjah kedai ni.. murah... 
ni alaamt dia:

TT FISH MART SDN. BHD.
NO. 12-G & 12A-G, JALAN PUTRA 2, TAMAN PUTRA KAJANG, 
43000 KAJANG, SELANGOR.

p.s: terjah jangan tak terjah...

You Might Also Like

8 comments

Instagram

Subscribe