Seronoknya dia..

December 31, 2013

salam semua...

haha, actually tak tau nak update apa.. tapi sebagai penutup untuk tahun ni saya up jugak la satu entri kan.. sebenarnya nak update sejak minggu lepas lagi tapi asyik tertangguh jer.. tu yang hari ni baru dapat nak karang..

sebenarnya masa hujung minggu ahad yang lepas husband ajak pergi beli pampers budak-budak ni kat Giant... saya ok jer.. ingatkan dia nak pergi dekat-dekat jer.. sekali tengok dia melencong ke arah Seremban.. eh, laki aku ni nak pergi mana?? tapi saya senyap jer.. tanya banyak kang bising plak.. untuk makluman korang, suami saya ni suka berjalan... kalau takde hala tuju, ikut suka hati dia la nak pusing ke mana.. jadi saya nak dok sebelah ni kena ikut jela.. jangan banyak soal.. tapi dalam dia bawak tanpa saya tau ke mana arah tuju tu, saya tertidur.. 

sedar-sedar jer saya dah sampai kat Giant SENAWANG... ha, bayangkan dari Semenyih dia pergi sampai situ... haha.. sabar jela... tapi takpela.. dah alang-alang tak pernah masuk lagi Giant kat situ...sebaik jer kami masuk ke dalam tu, saya terpandang seorang perempuan Cina sedang tolak sebuah troli yang sangat UNIK.. tanpa segan-silu saya terus tanya dia kat mana dia ambik troli tu...dia bagitau kat mana dan mintak saya ikut dia sebabnya dia nak pulangkan troli tu... nak tengok troli tu???

ha, ini dia...

menarik tak? asalnya Idlan takut nak dok dalam tu.. tapi bila saya letak jer Irsyad, dan-dan dia pun nak dok dalam tu.. bila angkat Irsyad, melalak jugak la budak tu.. baru nak rasa..haha..cian dia..


terpaksala dok atas ni jer... cian adik yer.. takpe.. tunggu besar sikit adik plak dok dalam tu k...


Idlan dok kat bawah la yang seronok.. tengok tu, mama nak ambik gambar ternganga mulut sebab malu..hahaha

erm, tak tau la plak kalau tak tempat korang ada jugak cmni.. kat tempat saya takde.. jumpa kat sini jer buat masa ni...

You Might Also Like

7 comments

  1. wah, kalau camni.. saya mak budak ni pun teruja.. hahah

    btw, troli ni nk kne tolak ke or kne "drive"

    ReplyDelete
  2. mmg unik.. tak pernah lgi jumpa troli cmtu..

    ReplyDelete
  3. sy tak penah guna troli cam tu... hhee... bebudak mesti suka

    ReplyDelete
  4. @IntaNBerliaNtroli ni kita yang kena tolak ina.. budak2 kat bawah tu main stereng jer..

    ReplyDelete
  5. SALAM DARI BUNDA...

    SELAMAT TAHUN BARU :}

    ReplyDelete
  6. klasss .. sja tarik perhatian ank ank kn. bru la ank ank x terpisah jauh klau guna troi ghope gini.ada daya tarikan tsendiri.
    kna duit tak? ke foc je

    ReplyDelete
  7. bestnyer ada kete lagi..

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram