kusyuk betul dia...

January 30, 2013


salam semua,

minggu lepas masa nak balik ambik Idlan dan Irsyad di nursery nampak Idlan tengah main susun-susun blok nombor...  punya la kusyuk dia sampai kitaorang datang pun dia tak perasan...padahal depan pintu tu...





erm, dia kalau main susun macam ni memang dia suka....kadang tu kalau saya panggil pun, dia buat dek jer...tapi benda-benda macam ni la yang buat saya senang nak buat kerja rumah...



erm, agak-agak korang la, mainan macam mana lagi yang boleh saya bagi dia main yer?


You Might Also Like

8 comments

Instagram

Subscribe