kusyuk betul dia...


salam semua,

minggu lepas masa nak balik ambik Idlan dan Irsyad di nursery nampak Idlan tengah main susun-susun blok nombor...  punya la kusyuk dia sampai kitaorang datang pun dia tak perasan...padahal depan pintu tu...





erm, dia kalau main susun macam ni memang dia suka....kadang tu kalau saya panggil pun, dia buat dek jer...tapi benda-benda macam ni la yang buat saya senang nak buat kerja rumah...



erm, agak-agak korang la, mainan macam mana lagi yang boleh saya bagi dia main yer?


Comments

IntaNBerliaN said…
sy duk cari gak blok camgini tp xjumpa2.. hahaha
Masya said…
budak² mmg suke mainan yg ade kreativiti mcm ni.. sbb mcm otak dia org ligat bergerak cr idea...
SeputihSalju said…
pandai idlan susun.. :-)
Aju Mohit said…
kreatifnya anak2, bagus utk perkembangan minda mereka
deno said…
satu lagi mainan yg boleh meningkatkan imaginasi dan kreatif ialah LEGO.. anak buah deno kalau dah main LEGO, mcm2 denda dia buat, rumah la, gajah la, tikus... walaupun tak mcm betul2 bentuk haiwan tu... hihi
Tihara said…
mainan yg boleh buat dia berpikir, anak buah akak asik nak main lori je..huhu
Mimi Azirah said…
kusyuk sbb nak fikir mcm ne nk setelkan..bagus mainan nih galakkan die berfikir
arechik said…
idlan tgh buzy nie mama..jap ek..habis kn dlu..(dr idlan utk mama) hehe..kiri kanan kwn2 tgh tgk dia bt..bijak2..