CPUV KE10

Salam semua...

hari ni memang saya takde idea la nak tulis entry.. huahuahua... mata masih merah tapi dah kurang... so, saya banyak blogwalking jer hari ni... sambil-sambil jawab survei berbayar, sambil buat kerja..hehe.. tadi tengok blog Kak Zefa tuan empuan blog Jemari Asmara...pasal CPUV...hehe.. saya perasan ada CPUV lain kat blog dia dia yang baru ada harini..

so, tangan ni pun sajerla buka Nuffnang nak tengok sama ada en. Nuffnang masih sudi bagi kat saya CPUV baru... dan tak sangka plak betul sangkaan saya tu...


kali ni CPUV dari Ikea pulak.. ha, ada sale bulan Jun ni... kalau nampak iklan Ikea tu, klik la kot-kot ada benda yang korang berkenan dengan sale dari Ikea ni...hehe

anyway, thanks Nuffnang... thanks Ikea..

Comments

Selamat berpuasa jaja :)
husna yusof said…
tahniahhh.. mari kita joget sama2 heheh :)
Nora Karim said…
Alhamdulillah rezeki... :)
MAT NOR said…
alhamdulillah, tahniah.