CPUV KE9

June 26, 2014

salam semua...

wah, hampir seminggu saya tak online.. tup-tup harini ni buka nuffnang tengok dah berwajah baru.. fuh, kelas gitu... hehe.. tahniah Nuffnang sebab sentiasa update dengan keadaan terkini...

walaubagaimanapun, saya agak sedih sikit sebabnya 2 daripada CPUV saya dah credited...iaitu Whisper Mesh dan Tune Money...takpela.. terima kasih pada pengiklan sebab sudi jengah ke blog ni...dan terima kasih jugak pada Nuffnang sebab beri saya 1 lagi CPUV terbaru iaitu...


Stadium Astro World Cup... wah, demam bola kan dah bermula... erm, buat masa ni belum nampak lagi la iklan ni dok menari-nari kat blog saya... kalau korang nampak klik la yer...terima kasih..

p.s: kalau nampak iklan lain pun tak salah kan kalau klik..heheh...

You Might Also Like

7 comments

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram