CPUV KE7

June 19, 2014

salam semua,

harini sebenarnya saya dok pening nak update apa harini...siap tulis padam, tulis padam...last sekali saya tengok nuffnang...haha... uv menurun sebab tak update semalam... pastu sahaja la usha earning.. sebab nampak macam tak gerak je pun...huhu...iot-kot ada cpuv yang dah credited...tapi tak sangka plak lekat 1 lagi cpuv....


kali ni iklan Bulgogi Brothers plak... haritu ada nampak blogger2 dok update pasal cpuv ni...tapi harini rezeki saya plak la...alhamdulillah...

erm, sekarang kena fikir camna nk tingkat uv...sebab uv saya masih macam tu jer... kena usaha lebih ni...rugi jer cpuv byk2 tapi uv ciput..

anyway, thanks Nuffnang...saya akan berusaha lebih pasni...terima kasih sebab bagi saya *semangat* untuk berblog...



You Might Also Like

6 comments

Instagram

Subscribe